Přidej se k nám!

Ahoj, ajťáci, raketoví vědci, inženýři, programátoři a hokynáři :-) pojďte pracovat k nám! Já jsem Mistr Leonardo a hledám lidi, jako jsi Ty. U nás pracujeme na reálných problémech automatizace průmyslového značení, stanete se skutečnou součástí mezinárodního týmu narozdíl od toho, abyste šli do nějaké korporace, kde se stanete jen pořadovým číslem.
574
nových značících technologií instalujeme ročně
6352
zařízení servisujeme každý rok
230
milionů korun je náš roční obrat
52
je počet našeho týmu

 

Leonardo technology založil Marek s Lubošem a na první tiskárnu se jim skládala celá rodina. Navíc na její instalaci k zákazníkovi jeli autobusem. To se psal rok 2002. Dnes firma Leonardo technology patří na přední příčku v oboru. Každé zařízení má své výrobní číslo či jiný identifikační prvek nebo grafický potisk a my dodáváme, vyrábíme ve vlastní konstrukční dílně a instalujeme technologie napříč celým průmyslem, pomocí nichž se produkty označují. Instalujeme více jak 400 nových tiskáren které udělají přes miliardu znaků a servisujeme přes 6000 tiskáren ročně u našich zákazníků.
K tomu jsme jediní čeští výrobci značících technologií, jež vyvíjíme a vyrábíme od začátku až do konce a které následně putují do celého světa. Název společnosti je inspirován Leonardem da Vincim, jenž byl člověkem všestranným a nadaným a přesně takový jsme i my. Zpětně do firmy pravidelně investujeme, budujeme ji a posouváme. Díváme se na věci z druhé strany, hledáme nové cesty, prostě neklademe meze fantazii, investujeme a zkoušíme nové technologie jako jsou 3D tisk atd. Podporujeme lidi s vlastními myšlenkami protože právě tihle lidé nás dokáží posunout v naší vizi vyrábět vlastní tiskárny a automatizační celky dál. Jdeš do toho s námi?

Asistent(ka) ekonomického oddělení / Účetní

Hledáme pečlivého a zodpovědného parťáka, který se chce stát součástí stabilního týmu našeho holdingu LEONARDO. Pokud tě baví práce s čísly, orientuješ se v účetnictví a nebojíš se odpovědnosti, jsi pro nás ten pravý!

#Účetní #Prácesnů #Asistentkaekonomickéhooddělení #SuperTým #ZnačícíTechnologie #PrůmyslováAutomatizace

DSC 0228 03

Co vás čeká:

  • Vystavování faktur a evidence přijatých faktur
  • Párování plateb v ekonomickém SW
  • Správa a evidence nájemních smluv (operativní leasing)
  • Evidence hmotného majetku
  • Vytváření přehledů a výkazů z ekonomického SW
  • Účetní operace (účtování banky, majetku, pohledávek a závazků, zúčtovacích vztahů)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Spolehlivost a pečlivost
  • Samostatnost při řešení úkolů a proaktivní přístup
  • Lepší uživatelská znalost práce - MS Excel (tvorba tabulek, filtrace a vyhledávání dat)
  • Uživatelská znalost práce - MS Word, e-maily
  • Znalost práce s ekonomickým systémem (SW Premier výhodou)
  • Ochotu dál se vzdělávat a rozvíjet
  • Být týmovým hráčem - dobré komunikační a organizační dovednosti

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci v dynamické společnosti
  • Práci na plný úvazek
  • Přátelskou partu lidí s vyrovnaným work/life balancem a se spoustou mimo firemních aktivit.
  • 25 dní dovolené a zdravotního volna
  • Stravenkový paušál
  • Vzdělávání – můžete se třeba zdokonalovat v angličtině pro lepší komunikaci.
  • Stabilitu – na trhu jsme již od roku 2002
  • Nástup možný od 1.7.2025
  • Místo výkonu práce: Hlohovec u Břeclavi nebo Brno-Modřice

O nás:

Společnost Leonardo technology s.r.o. je ryze českou firmou, která již od roku 2002 nabízí služby a zařízení v oblasti automatizace průmyslového značení na českém a slovenském trhu. Za tu dobu si vybudovala pověst stabilního a spolehlivého partnera.

Je to jednoduché, kontaktujte nás, obratem se ozveme a domluvíme se na podmínkách spolupráce a nástupu.

Životopis nebyl přiložen.
Akceptovány jsou pouze soubory s příponou pdf, txt, doc, docx a odt s maximální velikostí 1 MB.

Veškeré zpracování osobních údajů provádíme v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“).