Zkuste si představit běžný výrobek, jako je třeba láhev vína, jak asi vypadal před padesáti lety. S příchodem čárového kódu v roce 1973, v naších zeměpisných šířkách o něco později, se skokově zlepšila logistika výrobků, což bylo základem ke konečné spokojenosti zákazníka. Teď nás čeká další krok, který bude mít epický dopad na zákaznický komfort. GS1 QR už nemyslí jenom na výrobce, sklady a obchodní řetězce, ale obrací se na nejdůležitější článek celého nákupního procesu. Na koncového spotřebitele.
My v Leonardo technology už víme, co všechno nový GS1 QR code digital link umí. Nový digital link například umožní odkázat i na více webů a databází, což v konečném důsledku představuje téměř neomezené možnosti poskytnout o výrobku jakoukoliv informaci. Když pomineme všechny logistické údaje, dozví se zákazník díky naskenování GS1 QR kódu například z jaké krajiny výrobek skutečně pochází, jak výraznou uhlíkovou stopu zanechala jeho přeprava, dozví se vhodné použití, recepty i to jak recyklovat obal případně samotný výrobek. Jde jednoduše o komplexní řešení, které nejen zvýší pohodlí a informační povědomí o produktu, ale také umožní mnohem efektivněji a šetrněji využívat přírodní zdroje.
Datová hustota GS1 QR digital link a jeho možnosti využití po zavedení dále porostou, proto je právě teď vhodný čas na přípravu vašich technologií na tento výrazný informační skok.