Leonardo technology s.r.o. - profil společnosti

ZÁKAZNICKÉ ODDĚLENÍ Když se setkáte s technickým problémem, proces řešení začíná okamžitě po vašem kontaktu s naším zákaznickým oddělením. Ať už vyplníte kontaktní formulář na našem webu nebo nás kontaktujete telefonicky, vaše žádost je ihned zpracována. Po přijetí vašeho požadavku je přidělen odpovídající operátor, který s vámi prokonzultuje detaily problému a určí nejvhodnější kroky k jeho vyřešení. V závislosti na povaze problému může být naším řešením okamžité poskytnutí podpory prostřednictvím vzdálené softwarové správy, telefonu nebo e-mailu, zaslání detailních pokynů pro samostatné řešení nebo v případě složitějších problémů vyslání technika přímo k vám. V každém případě zajistíme, aby byl váš problém vyřešen co nejrychleji a s minimálním dopadem na vaši běžnou činnost. +420 533 44 55 66 +421 335 55 58 88 Vyřešení problému Plánování Servis Profylaxe Telefon Vzdálená správa Online chat E-mail Technická pomoc

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=