Leonardo technology s.r.o. - profil 2018

KULTURA SERVISU Vždy dostupný servis Spolehlivá 24 hodinová servisní Hot Line linka je pro vás k dispozici 7 dní v týdnu. Ze zkušenosti víme, že naši servisní technici s vaší pomocí dokáží vyřešit více jak 80 % problému po telefonu nebo on-line skrze softwarovou aplikaci na dálku. Pokud se přesto vyjíždí na servisní zásah, tak máme více jak 99 % úspěšnost opravy problému u zákazníka na první vaše zavolání. Minimalizujeme tak prostoje na lince. Za tímto výsledkem stojí více jak 8.200 skladových položek náhradních dílů a certifikovaní proškolení servisní technici, kteří se specializují jen na konkrétní opravy strojů a technologií, a tím získávají neocenitelné zkušenosti, které následně oceníte v rychlosti diagnostiky chyby a její opravy. Díky vašim vysokým nárokům jsme vytvořili opravdu elitní tým 18 servisních techniků, a ještě větší počet plně vybavených servisních aut s nejčastěji používanými díly z našeho vozového parku. Kultura skladu Disponujeme 8 200 skladovými položkami k okamžitému vydání ze skladů v ČR v celkové hodnotě 24 miliónů Kč, tím je zabezpečena maximální péče o vaše potřeby v náhradních dílech a není potřeba na ně čekat několik dní. Devadesát devět procent potřebných dílů je tak dodáváno z místního skladu a není potřeba počítat se zdržením dodávky. Vzhledem k velkému počtu skladových položek je nutné dodržovat vysoké interní standardy stanovené Leonardo technology s.r.o. spočívající v precizním vedení skladu a jeho automatizaci. Spotřební materiál a náhradní díly expedujeme u 99 % případů vždy v den objednání. Cenově dostupné náhradní díly a poplatky za servis jsou takové, jaké bychom rádi viděli i u našich dodavatelů.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk3NzY=