Již od roku 2002 řešíme Vaše projekty průmyslového značení.

O Leonardo technolgy

Již od roku 2002 nabízíme služby a zařízení v oblasti automatizace průmyslového značení na českém a slovenském trhu.

Referent servisního oddělení

Pro zachování našich profesionálních servisních služeb a s tím spojenou celkovou kulturou servisu hledáme administrativní posilu do týmu servisního oddělení.

"Naše spolehlivá 24hodinová servisní hotline linka je k dispozici 7 dní v týdnu. Ze zkušenosti víme, že naši servisní technici dokáží vyřešit více jak 80 % problému po telefonu nebo on-line skrze softwarovou aplikaci na dálku. Pokud se přesto vyjíždí na servisní zásah, tak máme více jak 99 % úspěšnost opravy problému u zákazníka na místě. Minimalizujeme tak prostoje na lince." říká Ing. Jaroslav Čermák, vedoucí servisního oddělení. V Leonardo technology, s.r.o.

referent servisu

Máte zájem a máte otázky? Máme pro vás odpovědi.

Co u nás budete dělat?

  • administrativní podpora při realizaci servisních zakázek od vytvoření cenové nabídky, přes realizaci až po přípravu dokumentace k fakturaci
  • plánování pravidelných servisních úkonů v rámci programu preventivní údržby se zákazníky
  • plánování nepravidelných servisních úkonů
  • plánování a organizace práce servisních techniků
  • každodenní komunikace se zákazníky

Co Vám bude hrát do karet?

  • Naše silné zázemí – všechny technologie a většinu náhradních dílů, které prodáváme, máme fyzicky na showroomu nebo na skladě a je možné je okamžitě expedovat
  • Neustále naši společnost rozšiřujeme a investujeme do ní. Kromě výroby vlastního spotřebního materiálu a tiskáren jsme rozjeli i vlastní konstrukční kancelář s nástrojárnou a prostorem pro kompletaci konstrukcí
  • Silná značka na českém a slovenském trhu budovaná již od roku 2002

Co by vám nemělo chybět? Koho hledáme?

  • SŠ vzdělání technického směru
  • Úsměv na rtu, schopnost šířit kolem sebe pozitivní náladu
  • Jednání na rovinu, umění postavit se k problému čelem a řešit věcí tak, jak přicházejí

Co u nás najdete?

  • Práci na plný úvazek, služební PC a mobilní telefon
  • Možnost zavedení provizního systému k platu
  • Přátelskou partu lidí s vyrovnaným work/ life balancem a se spoustou mimo firemních aktivit
  • Stabilitu – na trhu jsme již od roku 2002
  • Vzdělávání – můžete se třeba zdokonalovat v angličtině pro lepší komunikaci s dodavateli
  • Základní mzda 25.000 - 30.000 Kč

Zajímá vás ještě něco dalšího? Zeptejte se, rádi o vás uslyšíme!
Své životopisy nebo dotazy zasílejte na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo nás kontaktujte na tel. čísle: +420 777 585 463.

Máme řešení na míru pro každého!

Elektrotechnika, potravinářství, lahvárenství, automotive, chemie, kosmetika, mlékárenství, zdravotnictví.

Domluvte si schůzku

Abychom vám zajistili lepší uživatelské prostředí, používá tento web soubory cookie. Používáním webu s jejich užíváním souhlasíte. Přijmout